پیشرفت ۷۰درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح شهید متوسلیان در غرب تهران

"مهدی عباسی" رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید صبحگاهی از پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید متوسلیان در غرب تهران، خواستار اهتمام جدی در تکمیل این پروژه مهم ترافیکی پایتخت شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ گزارشی از وضعیت اجرای پروژه ترافیکی تقاطع غیر همسطح شهید متوسلیان ارائه کرد و گفت: این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، جهت شروع کار مجدد و تعیین پیمانکار جدید متوقف شده است.این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت های شهری در محدوده غرب و جنوب غرب کلانشهر تهران و بزرگراه فتح مطرح است که ساکنین و مسافرین عبوری از شهرهای غربی استان تهران نیز از آن برای رفت و آمد بهره مند خواهند شد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه مهم ترافیکی، رفت و آمد شهروندان، مسافرین عبوری و ساکنین شهرهای غربی استان تهران با سهولت انجام می پذیرد و گره ترافیکی موجود برطرف خواهد شد و درنهایت در زمان و سوخت صرفه جویی بسیاری خواهد شد.

در این بازدید؛ باغبانی معاون فرماندار شهریار، شیخ بهایی معاون سازمان حمل ونقل و ترافیک تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان، نمایندگان شورای عالی استان تهران و جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۲۱ حضور داشتند.

انتهای پیام 

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 28149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =