اجرای ۶ پروژه عمرانی در منطقه ۱۵

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۵ گفت: ۶ پروژه عمرانی با هدف ارتقای خدمات مدیریت شهری در منطقه ۱۵ در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: ۶ پروژه در راستای  ارتقای کیفیت زندگی و رضایت و رفاه شهروندان و بر اساس نیاز سنجی و تردد ایمن و روان در نواحی هفتگانه منطقه در حال اجراست.

او در تشریح پروژه ها افزود: احداث مسیر دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) حدفاصل بزرگراه شهید نجفی رستگار با اجرای ۲۱ هزار مترمکعب خاکبرداری، دو هزار مترطول جدول بندی، ۹۰۰ متر مربع بتن ریزی پیاده رو،  احداث ۴۰ متر طول دیوار حائل بتنی و تهیه و پخش سه هزار و ۶۰۰ مترمربع آسفالت به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

او یادآور شد: احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه نیز با هدف ایجاد دسترسی مناسب ساکنان محله رضویه به بزرگراه با اجرای رمپ و لوپ به طول ۶۰۰ متر و عرض  ۶ متر  با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال اجراست.

معاون فنی و عمران منطقه ادامه داد:  ساماندهی و توسعه معابر حاشیه محور امام رضا (ع) با ترمیم، بهسازی و نوسازی انهار و جداول، اجرای زیرسازی، بتن ریزی و مرمت جداول رفیوژ میانی، احداث مسیر ارتباطی کندرو بزرگراه امام رضا(ع) به دسترسی جنوبی، قبل از گردنه تنباکویی و همچنین تراش و روکش آسفالت کندرو قبل از کمپ افاغنه از دیگر پروژه های اجرایی منطقه است.  

او در ادامه با اشاره به احداث، توسعه و مناسب سازی بوستان مسگرآباد خاطرنشان کرد: با اجرای تراش و روکش آسفالت معابر جاده نظامی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع، احداث سردرب ورودی تفرجگاه، جدول کشی ورودی تفرجگاه نرجس خاتون به متراژ ۲۸۰ مترطول این پروژه به پیشرفت ۴۸ درصدی رسیده است.

روحانی به پروژه تامین روشنایی بزرگراه های شهید نجفی رستگار و امام رضا (ع) به مجموع ۹ کیلومتر اشاره کرد و گفت: تاکنون یک و نیم کیلومتر از روشنایی اجرا شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون فنی و عمران منطقه اضافه کرد: احداث ساختمان کلانتری محله اتابک در پنج طبقه با ساخت اسکلت در حال انجام است.

روحانی همچنین یادآور شد:  ۴۸ مورد پروژه توسعه محله ای نیز در نواحی هفتگانه شامل اجرای تراش و روکش آسفالت، بهسازی و نوسازی انهار و پیاده روسازی و ... به همت این معاونت در دست اقدام است.

انتهای پیام//

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 28199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =