جزئیات سرقت تابلوهای شهری در یکی از محله‌های تهران | مخفیگاه سارقان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق تابلوهای راهنمای معابر در محدوده قلعه‌نو و اعتراف او به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش شهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوهای راهنمای معابر در محدوده قلعه نو، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.

او افزود: در محل یک دستگاه خودروی وانت متعلق به سارقان وجود داشت که در بازرسی از آن خودرو، قطعات بریده شده تابلو به همراه ابزار سرقت کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری محل انتقال یافت.  

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، متهم حرفه ای که با وجود مستندات و مدارک لازم در پرونده چاره‌ای بجز اعتراف نداشت به ۱۰ فقره سرقت با این ترفند اعتراف کرد و ماموران پس از هماهنگی‌های لازم و بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه سرقت و نبود تابلوهای راهنمای معابر و هشدار دهنده، باعث سردرگمی شهروندان و همچنین افزایش وقوع حوادث رانندگی می‌شود، رانندگان عبوری در محورهای برون شهری می ‌وانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا اولین مقر انتظامی پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام 

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 28256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =