پیشرفت ۹۷ درصدی تکمیل شبکه فاضلاب شهری در منطقه ۱۰/ تفاهم برای اتصال ۱۰ هزار انشعاب

شهردار منطقه ۱۰ از تفاهم مدیریت شهری و شرکت‌های فاضلاب و آبفای منطقه ۵ برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری و اتصال ۱۰ هزار انشعاب خانگی به آن خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی اجرای شبکه فاضلاب شهری در منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ دارای وسعتی حدودا هشت هزار مترمربع است که قرار است ۲۱۷ کیلومتر در آن، طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری اجرا شود. بر این اساس، با پیگیری‌های انجام شده، ۲۱۰.۵ کیلومتر از این طرح هم‌اکنون اجرا شده و حدود ۳۹ هزار انشعاب نیز در طول ۱۶ سال گذشته به این شبکه متصل شده‌ و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، الباقی که حدود ۱۰ هزار انشعاب است تا سه ماه آینده متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس، ۶.۵ کیلومتر از طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری در منطقه ۱۰ واقع در محله جی و بخشی از محله هاشمی باقی مانده است که مسئله اساسی آن، بحث مربوط به اتصال به شبکه اصلی فاضلاب شهری و انشعابات خانگی است.

شهردار منطقه ۱۰ تکمیل پروژه‌های زیرساختی و حیاتی را از جمله دغدغه‌های مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: براساس تفاهم‌های به عمل آمده و همکاری‌های فیمابین میان مدیریت شهری و شرکت‌های فاضلاب و آبفای منطقه 5، علاوه بر تکمیل شبکه فاضلاب شهری، تمامی انشعابات خانگی نیز به صورت ۱۰۰ درصدی به شبکه فاضلاب شهری متصل خواهند شد.

انتهای پیام 

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 28257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =