۳۰ میز، ۳۰ بازی در جام بازی‌های رومیزی

جام بازی‌های رومیزی در جشنواره «ایران آینده» با استقبال خوبی از سوی نوجوانان همراه شد.

به گزارش شهر،،اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹، گفت: هدف از برگزاری بازی‌های رومیزی زمینه‌سازی و جریان‌سازی بازی‌هایی است که در افزایش روابط اجتماعی، خانوادگی و فردی نقش دارند و دوری و گسسستگی روابط فردی را به‌واسطه استفاده از فضای مجازی ترمیم می‌کنند.

وی افزود: بازی‌های ارائه شده در این غرفه شامل بازی‌های کارتی متنوع و پرطرفدار نوجوانان است که و در سه مقطع سنی ۹ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال طراحی شده است به طوریکه بازی مناسب تمامی سنین در این غرفه درنظر گرفته شود.

بختیاری بازی‌های کارتی را در پرورش خلاقیت و رشد استعدادهای نوجوانان موثر ارزیابی کرد و ادامه داد: سعی کردیم بازی‌هایی را در این جام ارائه دهیم که مورد علاقه نوجوانان باشد و همچنین موجب رشد تفکر و قدرت تصمیم‌گیری در آنها باشد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ گفت: این بازی‌ها در دو سطح آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود و بازی‌ها عموما رقابتی هستند و از دو تا ۶ نفر می‌توانند در بازی مشارکت کنند.

وی در پایان در خصوص نوع رقابت در این جام گفت: در پایان هر بازی به نفرات برگزیده از ۵۰ تا ۱۰۰ امتیاز تعلق می‌گیرد که این امتیازات بنابر سطح و نوع بازی متفاوت است. شرکت‌کنندگان می‌توانند در پایان جشنواره با امتیازاتی که از بخش‌های مختلف کسب کرده‌اند جوایز خود را از غرفه پذیرش دریافت کنند.

جشنواره «ایران آینده» از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ ویژه مدارس و از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برای گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام‌

۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 28280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =