بلوک‌های عابر پیاده منطقه ۱۹ در طرح خدمت ایمن‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۹ با تأکید بر ایجاد بلوک عابر پیاده بویژه در مقابل محل های پرتردد شهروندان از اجرای ۲ هزارو ۸۱۵ متر طول خط کشی عابر پیاده در طرح خدمت با هدف ایمن سازی معابر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه اغلب نیازهای ترافیکی این منطقه در طرح خدمت تأمین شد افزود: بیش از ۱۸۰ استوانه ترافیکی در محدوده خیابان های بهمنیار، بلوار شکوفه تقاطع خیابان سبلان، میادین ثاراله و باران و ورودی پل شهید کاظمی و ... نصب شد. همچنین نسبت به تعمیر و بازسازی تابلوها و تجهیزات ترافیکی در خیابان آموزگار تقاطع دانشگاه و نصب خطر نما در میدان خلازیر، زیرگذر جاده پلائین و بزرگراه شهید هاشمی ورودی بزرگراه شهید آوینی در طرح خدمت اقدام شده است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه سرعتکاه ها نقش موثری در کاهش و کنترل سرعت خودرو ها در معابر دارد، افزود: به منظور کاهش آمار تصادفات سرعتکاه ها، به مساحت ۶۳۰ متر مربع طی این طرح در بلوار شهید ورامینی قبل از میدان باران، خیابان سهیل شمالی و رینگ بوستان ولایت رنگ آمیزی شده است.

فرهادی ادامه داد: در راستای ایمنی در عبور و مرور شهروندان جاگذاری ۴ عددکاشن تانک، ۱۰ تابلو خطر نما، نصب تابلو های شورون و سایر تجهیزات ترافیکی در زیرگذر پلائین، بزرگراه شهید هاشمی و بلوار شکوفه از دیگر فعالیت های انجام شده طی روزهای اخیر هستند.

انتهای پیام 

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 28290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =