داده‌های لرزه‌نگاری برای ایجاد هم‌افزایی مدیریتی با سایر سازمان‌ها استفاده شود

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران اعتقاد دارد که باید داده‌های جمع‌آوری شده در لرزه‌نگاری برای ایجاد هم‌افزایی مدیریتی با سایر سازمان‌ها و نهادهای درگیر این مساله ارائه شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ احمد صادقی در آیین افتتاح و بهره برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ایمنی شهر برای بحران های طبیعی و انسان ساز مهم است. اقدامات تاب آوری شهری پروژه نیست که ابتدا و انتها داشته باشد بلکه یک پروسه است که باید به مرور تکمیل شود.

وی افزود: یک فصل مشترک در این رابطه وجود دارد و آن هم آموزش و آگاهی سازی است. در واقع هر چه امروز افتتاح می شود، اگر پیوست فرهنگی و اجتماعی نداشته باشد، محکوم به شکست است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از تمام زحمات سازمان مدیریت بحران تشکر می کنم و درخواست دارم کارکرد تمام این پروژه ها تکمیل شود.

وی بیان کرد: اگر قرار است به عنوان مثال داده های لرزه نگاری تنها در این سازمان استفاده شود و در اختیار سایر سازمان ها قرار نگیرد، بهتر است افتتاح نشود.

صادقی یادآور شد: منظور این است که داده های جمع آوری شده برای ایجاد هم افزایی مدیریتی با سایر سازمان ها و نهادهای درگیر این مساله ارائه شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 28318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =