تجهیز پل کابلی بزرگراه شیخ فضل‌الله به سیستم نورپردازی برنامه‌پذیر

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: پروژه تامین روشنایی پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی برج میلاد با بهره گیری از سیستم نورپردازی برنامه پذیر اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری با اشاره به نقش تامین روشنایی در کاهش حوادث رانندگی افزود: با توجه به حجم تردد در شبکه های بزرگراهی منطقه، طرح نورپردازی و تامین روشنایی پل های غیر همسطح در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست قرار گرفت.
وی افزود: پل کابلی واقع در بزرگراه شیخ فضل الله نوری ورودی  برج میلاد، یکی از نقاطی  است که توسط  اداره زیباسازی منطقه  نورپردازی می شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رفع نقاط بی دفاع شهری و بهسازی  منظر و سیمای بصری شبانه مطابق با استانداردهای جهانی را ازدیگر اهداف این طرح برشمرد و  گفت: با توجه به موقعیت خاص و مختصات فنی پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری نورپردازی با استفاده از تجهیزات نوری ویژه پیکسل نوری و پرژکتورهای LED  انجام می شودکه علاوه بر تغییر رنگ پیکسل ها قابلیت اجرای ویژه  برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی دارد.
طاهری افزود: نورپردازی این پل با ارتفاع بالا از ۴۰۰۰ عدد پیکسل نورانی ABS با رنگ پذیری ۱۶ میلیون رنگ و قابلیت اجرائی بیش از ۳۰۰ برنامه در روز می باشد که پیکس های منصوبه از نوع یو وی است.

انتهای پیام

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 28322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =