به‌روزرسانی اطلاعات ۴۰۰ نفر در سامانه بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از بروز رسانی بانک  اطلاعاتی ۴۰۰ بانوی سرپرست خانواده و بد سرپرست در سامانه بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۹ با هدف شناسایی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در تکمیل خبر به روز رسانی اطلاعات بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست گفت: با توجه به افزایش مراجعین و اعلام نیاز به کمک های حمایتی و توانمندسازی که در دوران کرونا بصورت مصاحبه تلفنی انجام می شد با بهبود شرایط مجددا بررسی وضعیت معیشت این اقشار بصورت حضوری از سر گرفته شده است.  
او ادامه داد: در بازدید ها مشکلات و نیازمندی های این اقشار اعم از اشتغال، مشکلات معیشتی و هزینه های تحصیلی و درمانی و فرزندانشان مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت دارا بودن شاخصه های لازم و ثبت اطلاعات در سامانه زنان سرپرست خانوار، این افراد با استفاده از ظرفیت های موجود و زیرساخت های مربوط به توانمندسازی زنان و جلب حمایت خیرین قرار می گیرند.
فرهادی با اشاره به اینکه طی ۷ ماه نخست سال خدمات مختلف حمایتی به بانوان سرپرست خانوار ارائه شده است افزود: توزیع بیش از ۶۰۰ سبد کالا، معرفی به مراکز کوثر و روزبازارها برای اشتغالزایی، توزیع لوازم التحریر و ملزومات تحصیلی، برپایی بازارچه های فصلی و ... از جمله این خدمات هستند.

انتهای پیام
 

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 28343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =