توزیع ۱۰هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲

معاون فنی وعمران شهرداری منطقه۲ گفت: با پخش بیش از ۱۰هزار تن آسفالت ،بخش عمده‌ای از مطالبات شهروندان در زمینه مناسب‌سازی معابر محقق شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، حمیدرضا رنجبر گفت:  به منظور رسیدگی به درخواست  شهروندان ، همزمان با اجرای طرح خدمت مناسب‌سازی  و بهسازی معابر در دستور کار قرار گرفت و حدود۱۰هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به‌صورت مکانیزه و دستی در محدوده‌های مختلف پخش شد.

وی  با بیان اینکه انتخاب محل انجام عملیات‌ براساس پیام‌های مردمی در تماس با سامانه ۱۳۷، ملاقات‌های مردمی و بررسی کارشناسان بوده است افزود: از بین پیام‌ها بیشترین آمار به برخی معابر اصلی اختصاص داشت به همین دلیل ۶ معبر اصلی مانند خیابان‌های گل افشان جنوبی، گلاب، سلاحی، سوری، داود رشیدی و طاهرخانی ۸ هزارو ۵۰۰ تن آسفالت مکانیزه پخش شد. 

به گفته معاون شهردار منطقه۲  لکه‌گیری و آسفالت ۱۸ معبر فرعی  از دیگر مطالبات  مردمی بود که با پخش ۲ هزار تن آسفالت انجام شد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا امکان اجرای عملیات با حجم بالا وجود ندارد اما معابری که باقی مانده‌اند در طرح استقبال از بهار آسفالت انجام می‌شود.

انتهای پیام

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 28388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =