نام نمایشگاه «شهر آفتاب» تغییر کرد

لایحه اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران(سهامی خاص) در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران لایحه اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران(سهامی خاص) مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از بندهای این لایحه به تصویب رسید.

علاوه بر اصلاح اساسنامه این نمایشگاه در بندهای مختلف، نام نمایشگاه شهر آفتاب با ۲۰ رأی موافق به «نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران» تغییر کرد.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ های بین ‌المللی شهر آفتاب در بخشی از این جلسه با بیان اینکه برخی موضوعات در صنعت نمایشگاهی لحاظ نشده است، گفت: هیچ سایت نمایشگاهی در کشور وجود ندارد که بتواند شرایط برگزاری نمایشگاه های دائمی را داشته باشد. با دیجی کالا، موضوعات مرتبط با مصالح ساختمانی و گل و گیاه توافقاتی انجام دادیم که دو هزار متر مربع در اختیار آنها قرار گیرد و از سطح شهر خارج شود.

وی افزود: با تعریف ایجاد یک شهر نمایشگاهی و ناحیه تجاری در جنوب شهر تهران، باید مواردی را به نمایشگاه اضافه کنیم تا بتوان برنامه را تصویب کرد.

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 28389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =