بهسازی و نصب چراغ راهنمایی در ۲۳ نقطه از شرق تهران

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ های راهنمایی در تقاطع ها و محورهای منطقه ۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با اشاره به اجرای نگهداشت شهردر حوزه های مختلف به عنوان وظیفه اصلی مدیریت شهری گفت: با هدف رفع نیازهای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، در قالب اجرای "طرح خدمت" بخش عمده ای از نیازهای ترافیکی محلات و شریان های عبوری منطقه نیز مرتفع می شود.

سالاری پور افزود: در این راستا و به منظور افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه همچنین ایجاد نظم شهری و آرام سازی در عبور و مرور، عملیات تعویض و نصب چراغ های چشمک زن در ورودی تقاطع های اصلی و پرتردد در حال انجام است.

وی با اشاره به نصب، تعمیر و بهسازی چراغ های راهنمایی به صورت هوشمند، زماندار و چشمک زن در ۲۳ نقطه از منطقه از جمله در تقاطع های چون ائمه اطهار- کریمشاهیان، عجب گل، بلوار ابوذر – زمزم، شاه آبادی- الله اکبر، میدان تفحص، خیابان شکوفه، بلوار شهید رحیمی و...ابراز امیدواری کرد: با این اقدامات ترافیکی که راستای ایمنی شهروندان انجام می شود، موجبات ایمنی بیشتر، ترافیک روانتر و عبور و مرور شهروندان فراهم شود.

شهردار منطقه همچنین از بهسازی چراغ های راهنمایی در مسیرهای بزرگراهی منطقه خبرداد.

سالاری پور ادامه داد: به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از تصادفات جاده ای کار نصب پایه چراغ های فانوسی، چراغ های چشمک زن، چشمک زن سولار و رفع خاموشی در بزرگراه های بسیج شمال به جنوب و جنوب به شمال در محدوده دوربر گردان شهید ده حقی، و ورودی شهرک شهید شجاعی همچنین بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال ابتدای رمپ دسترسی به خیابان های پیروزی و عزیزی و مسیر شمال به جنوب در محدوده ۱۷ شهریور -محلاتی در دستور انجام قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد : این اقدامات با توجه به گشت زنی و بررسی های کارشناسان حوزه ترافیک و با نیاز سنجی در سطح منطقه بصورت روزانه صورت می گیرد.

انتهای پیام 

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 28396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =