دو معبر و ۵ سرای محله همزمان با هفته جهانی معلولان در منطقه ۱۳ مناسب‌سازی می‌شوند

نهمین جلسه مناسب سازی معابر منطقه ۱۳ با حضور معاونان،شهرداران نواحی ۴گانه ،نمایندگان حوزه های معماری، هماهنگی امور مناطق و فضای سبز وبوستان های شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت:جلسه  ای در خصوص مصوبات جلسه قبل، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی اماکن ، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز عمومی در محلات ، بازدید های انجام شده و نواقص و مشکلاتی که می بایست اصلاح شود، بحث وگفتگو شد.
وی افزود : با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه پر رنگ ترخواهد شد تا این  قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تلاش مدیریت شهری در همسان سازی امکانات جامعه برای همه قشرها،گفت: تاکنون معابر و بوستان های بسیاری در منطقه ۱۳ از جمله  امامت، پیروزی، محصل، تیموری، مرتجاعی و... مناسب سازی شده وتا شانزدهم آذر که همزمان با هفته جهانی معلولان است، تکمیل وبهره برداری از ۲ معبر و۵ سرای محله مناسب سازی شده در منطقه در دستور کار حوزه های ذیربط قرار گرفته است.

 محمد هادی علی احمدی افزود: ایجاد فضای مناسب برای توانمند سازی توان یابان در راستای حفظ استقلال فردی،کرامت و منزلت آنان در جامعه و خانواده لازم است و در همین راستا باید با بسیج امکانات موجود در دستگاه های اجرایی ذیربط،با خدمت رسانی به این قشر تلاش شود تا در جامعه مورد توجه بیشتر قرارگیرد.
وی افزود: فراهم کردن امکانات و مناسب سازی اماکن فقط مختص معلولان نیست و کسانی که در اثر حادثه دچار آسیب شده اند و همچنین سالمندانی که به خاطر کهولت سن توانایی کامل را ندارند،  همگی نیازمند امکانات مناسب برای استفاده از امکانات جامعه هستند.

انتهای پیام

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: 28409

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =