فردا از بسته خرسندساز شهرداری رونمایی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران از رونمایی بسته خرسندساز برای کمک به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر؛ مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران با اشاره به بسته خرسندساز شهرداری تهران گفت: با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم تا تحولات و رویکردهای مدنظر شهردار تهران که یکی از آنها تحول درون زا است را در دستور کار قرار دهیم تا در بستر آن سعی کنیم تا انگیزش و رضایت کارکنان شهرداری تهران را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه نگرش‌سنجی های متعددی را انجام داده‌ایم اظهار کرد: محورهای مهمی که مد نظر کارکنان برای ارتقای بهره‌وری قرار داشته است را احصا کرده‌ایم و قرار است همه آنها را در یک بسته رونمایی کنیم که اسم آن، بسته خرسند ساز کارکنان است.

باقری با بیان اینکه تعداد محورهای این بسته بیش از ۱۰ مورد است گفت: تاکنون هیچ فردی جز شهردار تهران از محتوای محورها خبر ندارد و فردا این بسته در برج میلاد رونمایی خواهد شد و امیدوار هستیم در بستر بسته خرسندساز کارکنان شهرداری بتوانیم بخش بزرگی از زحمات کارمندان را پاسخگو باشیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران با اشاره به جزئیات محورهای این بسته خرسند ساز بیان کرد: محورهای این بسته در بستر موضوعات انگیزشی، ارتقا رضایت، خوشحالی و حال خوب کارکنان است و بسیار متنوع تدوین شده است یعنی تمامی محورهایی را که احساس کردیم می‌توانیم در گام اول برای آن برنامه‌ریزی هایی را انجام دهیم در این بسته قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: این بسته برای تمامی کارکنان رسمی، خدمات اداری شهر و هادیان شهر است و فعلاً برای پیمانکاران حجمی تدوین نشده است.

باقری با بین اینکه این بسته فردا در همایش فصلی مدیران رونمایی خواهد شد اظهار کرد: همانطور که اعلام کردم این بسته بر مبنای نگرش سنجی و نظرسنجی و همه اولویت‌های مورد نظر کارمندان در موضوعات انگیزشی و رفاهی احصا کرده است و با توجه به بودجه و توانی که داشته‌ایم بسته‌ای را تدوین کرده‌ایم تا هم موج شادمانی را ایجاد کنیم و هم بتوانیم خدمات بیشتری را به کارمندان خود ارائه دهیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: در منابع انسانی از این به بعد شعارمان این است که کارکنان شهرداری به فکر دغدغه مردم باشند زیرا معاونت منابع انسانی به فکر دغدغه‌های زندگی کارکنان خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 28414

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =