به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز دوشنبه -۲۳ آبان ۱۴۰۱- جلسه «ارتباط مستقیم شهروندان با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» با حضور مدیران معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.
لازم به ذکر است که امروز شهروندان از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح از طریق سامانه ۱۳۷ با معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیران این معاونت تماس حاصل کردند و به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.
جلال بهرامی در پایان جلسه «ارتباط مستقیم شهروندان با معاون حمل و نقل و ترافیک»، بیان کرد: از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح حدود ۳۴۵ تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ برقرار و پاسخ داده شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره موضوعات تماسهای تلفنی مطرح شده گفت: بیشترین موضوعات پیامهای تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ در جلسه امروز و از ابتدای امسال [طی هفت ماه گذشته] درباره تأخیر اتوبوسهای بخش خصوصی است.
وی در ادامه از ارجاع ۲ هزار و ۲۷۱ پیام به مناطق جهت پاسخگویی و رسیدگی از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال خبر و افزود: این پیامها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافته است. همچنین ۵۱۲ پیام نیز با وضعیت «جهت اطلاع رسانی و بهره برداری» به مناطق ارجاع شده است.
بهرامی در ادامه سخنان خود، مهمترین موضوع از نظر انتقادات، شکایات و پیشنهادات در مناطق ۲۲ گانه را اصلاح هندسی معابر (دوربرگردان و رمپ و لوپ) اعلام کرد که ۲۷۰ درخواست برای این موضوع ثبت شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره آمار وضعیت رسیدگی به پیامهای معاونت حمل و نقل گفت: حدود ۹۲/۵ درصد درخواست در وضعیت انجام شده، ۶/۹ درصد درخواست در وضعیت کارشناسی شده و ۰.۶ درصد درخواست در دست اقدام قرار دارند.
وی در ادامه عنوان کرد: باید دو شاخص در ارزیابی عملکرد مدنظر قرار داده شود؛ مسئولیت شهروندان در شهر و شهرداری در شهر. طی این سالها مطالبه گری یکجانبه جلو رفته است.
بهرامی ضمن تأکید بر مشارکت شهروندی خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که شهروندان در کوچه و خیابان مشارکت اجتماعی داشته باشند و مسئولیتهای اجتماعی خود را هرچند کوچک انجام دهند.
انتهای پیام/
نظر شما