برگزاری مسابقه‌ "آموزواره فصلی حرکت" با اهدای جوایز ویژه

شهردار منطقه ۹ از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان "آموزواره فصلی حرکت" با موضوعات متنوع ویژه گروه های سنی مختلف در غرب پایتخت با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به آغاز سومین دوره طرح "آموزواره فصلی حرکت" در غرب تهران گفت: طرح "آموزواره فصلی حرکت" یک فعالیت آموزشی-تفریحی در راستای مروری مستمر برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبورومرور است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت فصلی در حال برگزاری است.
او افزود: هم اکنون "آموزواره پاییزی حرکت" به عنوان سومین فعالیت آموزشی تمرینی در مناطق ۲۲ گانه با موضوع "رفت و آمد ایمن به مدرسه" اجرا می شود.
شهردار منطقه ۹ یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت تمایل آثار خود را در  چهار بخش در قالب نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه‌ای، خاطره نویسی تا تاریخ ۳۰ آبان ماه  به شماره  ۰۹۱۲۵۴۵۶۷۱۸ در پیام رسان بله ارسال و یا به صورت حضوری به بوستان آموزش ترافیک واقع در ضلع جنوب بوستان المهدی برای تحویل آثار مراجعه کنند.
مرتضوی در خاتمه با اشاره به اهدای جوایز به نفرات برتر طرح "آموزواره فصلی حرکت" گفت: به نفرات اول تا سوم در هر بخش به ترتیب مبالغ ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
 لازم به ذکراست طرح "آموزواره فصلی حرکت" تاکنون در دو فصل برگزار شده که در هر دو فصل معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹ جزو مناطق برتر در اجرای آن بوده است.

انتهای پیام

۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 28474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =