بازپس‌گیری تمام املاک تصرف شده/ شرکت شهروند ارزش‌گذاری و ثبت دفتری شد

شهردار منطقه ۱۷ تهران از بازپس‌گیری تمام املاک تصرف شده این منطقه در طول یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر در یکصد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شهرداری منطقه ۱۷ از سال ۹۶ تا ۹۹ با بیان اینکه شرکت خدماتی کالای شهروند توسط شهرداری به فروشگاه شهروند واگذار شده و ارزش ۳۳ میلیارد تومان تا سال ۹۹ هنوز ثبت دفتری نشده است، اظهار کرد: شفاف سازی در زمینه املاک در اختیار اشخاص ثالث که البته کمتر از سایر مناطق است، نیاز به توجه دارد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف بودجه ثابت پروژه های پارکینگ طبقاتی، خانه کشتی صبوری و سجادی و همچنین ساختمان راهنمایی رانندگی در این منطقه ضروری است، یادآور شد: پروژه بزرگ رضوان نیز نیاز به توجه و تعیین تکلیف دارد.

شهردار منطقه ۱۷ تهران نیز با بیان اینکه تمام املاک تصرف شده شهرداری تهران در این منطقه که توسط اشخاصی تصرف شده بود به بیت المال بازگردانده شد، گفت: شرکت شهروند نیز که در سال ۹۹ به قیمت ۳۳ میلیارد تومان ارزش گذاری شده بود در سال ۱۴۰۰ مجدداً بررسی و به قیمت ۲۶۲ میلیارد تومان ارزش گذاری و ثبت دفتری شد.

غلامرضا شنگی ادامه داد: پروژه بزرگ رضوان نیز که بلاتکلیف بود، مورد توجه ما قرار گرفت و با تلاش های انجام شده، ۱۰ روز آینده پست برق مجموعه که باقی مانده بود، به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه خرسندیم که شهردار تهران، شهرداران خوبی را انتخاب کرده است، گفت: شورای ششم شهرداری را انتخاب کرد که فرماندهان گردان های مدیریت شهری که همان شهرداران مناطق هستند را به خوبی انتخاب کرد که با وجود تمام محدودیت ها اینگونه فعالیت می کنند.

گفتنی است گزارش حسابرسی منطقه ۱۷ از سال ۹۶ تا ۹۹ با حداکثر آراء موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 28487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =