افتتاح دو مجموعه ورزشی جدید در منطقه ۳ تا پایان امسال

شهردار منطقه ۳ از افتتاح دو مجموعه وررزشی جدید در این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در جلسه هم اندیشی مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی اظهار داشت: با هدف افزایش سرانه های ورزشی و جذب مشارکت شهروندان در برنامه های ورزشی، روند پایانی عملیات عمرانی ساخت و تکمیل دو مجموعه ورزشی در محلات صدر و ده ونک در حال انجام است.  
شهردار منطقه ۳ افزود: از آنجایی که اولویت مدیریت شهری، گسترش مجموعه های ورزشی، پیشرفت ورزش های همگانی و قهرمانی و همراه استعداد پروری جوانان می باشد، زیرساخت های لازم جهت  استفاده شهروندان از سالن های ورزشی سرای محلات ۱۲ گانه ایجاد شده است.  
به گفته جوانی، ایستگاه های ورزش همگانی به عنوان بازوان اجرایی شهرداری تهران، ازجمله پایگاه هایی هستند که باید توسعه یابند تا نشاط در سطح جامعه تسری پیدا کرده و بدین گونه تاثیرات موثری در سبک زندگی افراد فراهم شود.  
در ادامه محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳، مربیان ایستگاه های ورزشی را عنصر اجتماعی برشمرد که فراتر از مسئولیت شان بصورت مستمر با شهروندان در ارتباط بوده و موضوعات و مشکلات آنها را به مدیران شهری منتقل می نمایند.  
افراخته به توسعه ایستگاه های ورزشی و تعویض چمن مصنوعی در منطقه اشاره کرد و افزود: یکی از اساسی ترین نیازهای هر شهر پویا، ورزش به شکل عمومی و همگانی بوده و بسترسازی برای انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است.  

انتهای پیام 

۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 28525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =