دیوانگاره‌های «همه هوادار ایران» در منطقه دو نقش بست

سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه دو گفت: شهرداری منطقه در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی ،نصب المان و دیوارنگاره شهری به پویش "همه هوادار ایران" پیوست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک رویداد ورزشی، فرهنگی و اجتماعی مهمی است که  می تواند موجب افزایش نشاط  اجتماعی شود.
وی افزود: با توجه به اهمیتِ این رخداد ورزشی  ، فضاسازی و تبلیغات محیطی در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال ، تحت عنوان پویش "همه هوادار ایران" در معابر اصلی در دستور کار قرار دارد.
طاهری افزود: هنر به عنوان فراگیرترین و تاثیرگذارترین زبان ارتباطی در مسیر جریان‌سازی و اثربخشی فرهنگی میان عموم مردم شناخته می‌شود و درهمین راستا مدیریت شهری منطقه تلاش دارد با بهره گیری از زبان هنر در فضاسازی محیطی، با اکران تصاویر، طرح های گرافیکی و تصویرسازی های مرتبط ،با تیم ملی فوتبال  کشورمان در این رویداد ورزشی  همراه باشد.
وی افزود:اجرای ۲۷۰مترمربع دیوارنگاری با مضامین جام جهانی در بزرگراه ها و معابر شهری، جانمایی دو عدد المان تقویم جام جهانی، اکران تصاویر ستاره های فوتبال  و طرح هواداران، و همچنین اهتزاز ۷۳۰ تخته پرچم طرح هواداران از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام

۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 28549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =