توجه به افزایش شهربازی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم افزایش تعداد شهربازی در شهر تهران تاکید کرد و گفت: کمیسیون فرهنگی شورا در زمینه افزایش تعداد شهر بازی‌ها در شهر تهران در بودجه ۱۴۰۲ ملاحظاتی را در نظر خواهد گرفت.

به گزارش شهر؛ علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تاکید بر اهمیت آموزش در حوزه فرهنگی شهر تهران اظهار کرد: یکی از نکات حائز اهمیت موضوع آموزش در حوزه فرهنگی است و باید مخاطب شناسی به صورت دقیق صورت بگیرد؛ موضوعات فرهنگی باید به نوعی باشد که همه مخاطبان را در حوزه خود قرار دهد و برای همه برنامه داشته باشیم. پس می‌توانیم در زمینه آموزش‌های فرهنگی به نوعی بازنگری داشته باشیم و باید در این زمینه از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه هنر ایرانی، یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و می‌توانیم در این زمینه فعالیت‌های جدیدی را آغاز کنیم تا با مخاطبان ارتباط مستقیم برقرار کنیم، افزود: در این زمینه فرهنگسراها یکی از نقاط قوت در شهر تهران است که باید در زمینه ارتقاء سطح فرهنگی در شهر تهران از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جلسه کمیسیون فرهنگی با مدیران فرهنگی شهر تهران بر لزوم توجه ویژه به گردشگری در شهر تهران تاکید کرد و گفت: باید در مدیریت شهری با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در پایتخت، به سمت یگانگی و مدیریت گردشگری برسیم؛ لذا باید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به یک جمع بندی جامع در زمینه گردشگری برسند تا بتوانند به سیاست واحد دست پیدا کنند.

نادعلی در ادامه با تأکید بر افزایش تعداد شهربازی در شهر تهران، ادامه داد: توجه به نوجوانان و جوانان در شهر تهران از جمله موضوعاتی است که باید به آن نگاه ویژه داشت، یکی از موضوعاتی که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند افزایش تعداد شهربازی در شهر تهران است.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر تهران ضروری است و احداث شهربازی و استفاده از ظرفیت بوستان‌ها می‌تواند کمک شایانی در این زمینه باشد که می‌توان رویکرد منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشت؛ لذا در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در زمینه افزایش تعداد شهر بازی‌ها در شهر تهران در بودجه ۱۴۰۲ ملاحظاتی را در نظر خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 28577

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =