تردد روان وسایل نقلیه در معابر منطقه ۱۰ همزمان با بارش‌های پاییزی

شهردار منطقه ۱۰ گفت: معابر این منطقه همزمان با بارش باران‌های پاییزی با اتخاذ تمهیدات مناسب طی روزهای گذشته، با تردد روان وسایل نقلیه همراه بود.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به بارش‌های پاییزی طی ساعات اخیر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمهیدات لازم در راستای سهولت در تردد شهروندان و دسترسی به معابر در دستورکار قرار دارد.

وی ادامه داد: با آمادگی کامل منطقه در ایام بارانی برای عدم بروز هر گونه آبگرفتگی‌احتمالی، شاهد تردد روان وسایل نقلیه و شهروندان در معابر نواحی سه گانه هستیم.

شهردار منطقه با بیان اینکه لایروبی و پاکسازی شبکه آب‌های سطحی براساس برنامه زمان‌بندی شده به صورت روزانه و بدون وقفه انجام شده است، اظهار داشت: پایش و بازدیدهای منظم از کانال‌های اصلی و فرعی منطقه، لایروبی و پاکسازی مستمر حوضچه‌ها و ورودی‌های کانال‌ها بر اساس برنامه مدون و بررسی نقاط حساس قبل از شروع فصل بارش، بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه به صورت مستمر در حال انجام است.

به گفته اخ الصنایع، اکیپ‌های اجرایی خدمات شهری و ۱۳۷ منطقه و نواحی نیز در نقاط آبگیر شناسایی شده در حین و بعد از بارندگی مستقر هستند و اقدامات لازم را به منظور تسهیل در تردد شهروندان در اسرع وقت انجام می‌دهند تا سهم شهروندان از باران زیبایی و آرامش باشد.

انتهای پیام

۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 28595

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =