اتمام فاز نخست احداث مخزن بتنی امدادگران در منطقه ۸

شهردار منطقه هشت از اتمام عملیات بتن ریزی احداث مخزن بتنی امدادگران خبرداد و گفت: فاز بعدی پروژه که شامل میلگردزنی دیوارهای برشی می شود نیز آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۸، فاطمه تنهایی شهردار این منطقه از اتمام فاز نخست اجرای پروژه احداث مخزن بتنی امدادگران خبر داد و گفت: در این مرحله زمینی به ابعاد ۲۰ در ۲۰ متر با عمق۸۰ سانتی متر بتن برای اجرای فوندانسیون بتن ریزی شد.

تنهایی با بیان اینکه فاز دوم این پروژه نیز آغاز شده است، افزود: در این مرحله و بعد از بتن ریزی ۱۹۰ مترمکعبی مخزن امدادگران میل گردهای دیوارهای برشی در حال نصب است.

او فاز بعدی پروژه احداث مخزن امدادگران را بسته شدن دال سقف عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای این فاز، پروژه احداث مخزن بتنی امدادگران تکمیل می شود.

او اظهار امیدواری کرد که با سرعت مناسب پیشرفت پروژه ، تا دو ماه آینده شاهد بهره برداری از مخزن باشیم.

شهردار منطقه هشت اضافه کرد: شهرداری منطقه با هدف هدایت و بهره برداری از آبهای سطحی و ذخیره آن برای مواقع بحرانی، این مخزن آب اضطراری را جانمایی کرده است.

به گفته تنهایی مخزن امدادگران با حجم یکهزار و ۱۰۰ متر مکعب در بزرگراه شهید سردار قاسم سلیمانی تعبیه شده است و از ذخیره آن برای ابیاری فضای سبز استفاده می شود.

او افزود: همچنین در مجاورت این مخزن، تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ نیز پیش بینی شده است  که از این طریق آبیاری فضای سبز به صورت مکانیزه انجام شود.

انتهای پیام 

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 28610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =