بوستان ترافیک منطقه ۱۲ کتابخانه‌دار می‌شود

به دستور شهردار منطقه ۱۲ و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی، خانه هلال بوستان ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ به کتابخانه تبدیل خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی از معاونت کنترل ترافیک شهرداری تهران، خانه هلال واقع در بوستان ترافیک منطقه به کتابخانه تبدیل خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان مردم، به‌ویژه کودکان و نوجوانان دانست و افزود: هم‌اکنون تخلیه وسایل و تجهیزات از خانه هلال واقع در این بوستان در حال انجام است و به‌زودی دیگر اقدامات لازم برای تبدیل این اتاق به کتابخانه انجام خواهد شد.

زینب عبادی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ نیز دراین‌باره گفت: بوستان ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ در محله شهید هرندی واقع شده که به‌تازگی اقدامات لازم برای نگهداشت تجهیزات این بوستان به منظور استفاده کودکان و نوجوانان انجام گرفته‌ است.

وی از دیگر اقدامات معاونت فنی و ترافیک منطقه در هفته کتاب و کتابخوانی را به جز راه‌اندازی کتابخانه، تشکیل کارگاه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه بازی‌های ذهنی و فکری با مفاهیم ترافیکی نوجوان مقطع ابتدایی دوره دوم (مدرسه شهید منتظری) بیان کرد.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 28650

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =