خدمات‌رسانی پنج سایت پشتیبان، ۲۲سایت اصلی و ۱۴۴سایت فرعی برای برف‌روبی پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۱۳هزار نفر نیروی کارگری برای برف‌روبی معابر و خیابان‌ها و ۱۶هزار نفر نیروی کارگری برای برف‌روبی بوستان‌ها و درخت ‌تکانی با استفاده از ۲۰۸۶ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی و غیرتخصصی برای فصل بارش‌ها در سطح پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری در مراسم طرح زمستانه مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران که صبح امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور سردار حمیدی فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ، عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، شهرداران برخی مناطق در محل پارک پردیسان برگزار شد، با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای روزهای بارانی و برفی گفت: امیدواریم امسال شاهد بارش برف و باران و این رحمت الهی در شهر تهران باشیم.

نظری در ادامه افزود: مانور امروز به صورت سراسری میان نیروهای خدمات شهری و پلیس راهور تهران بزرگ با هدف نشان دادن آمادگی عملیات برف‌روبی در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شده است و برهمین اساس بالغ بر ۲۰۸۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات برای برف‌روبی در سطح شهر تهران مشغول فعالیت خواهند بود.

وی با بیان این که از این تعداد دستگاه‌ها ۳۰۸ دستگاه تخصصی برف‌روبی و مابقی دستگاه‌های غیر تخصصی هستند که به برف‌روبی مشغول خواهند شد، اظهار کرد: امسال برای برف‌روبی پنج سایت پشتیبان، ۲۲ سایت اصلی و ۱۴۴ سایت فرعی در حوزه برف‌روبی ارائه خدمات خواهند کرد.

نظری در ادامه افزود: مجموعا ۱۳هزار نفر نیروی کارگری برای برف‌روبی معابر و خیابان‌ها و ۱۶هزار نفر نیروی کارگری نیز برای برف‌روبی بوستان‌ها و درخت ‌تکانی با استفاده از ۲۰۸۶ دستگاه ماشین‌آلات مختلف و تخصصی برف روبی را انجام خواهند داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص استقرار مخازن شن و ماسه در سطح شهر تهران گفت: بیش از ۳۰۰۰ مخزن شن و ماسه در سطح شهر تهران تعبیه و مستقر شده است و غیر از مخازن در معابر فرعی نیز کیسه‌های شن و ماسه مستقر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی کامل تمامی عوامل خدمات شهری برای فصل بارش ها گفت: انشالله امسال شاهد بارش برف و باران این نعمت الهی باشیم و ما نیز برای رفع مشکلات موجود در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود.

نظری با تاکید بر این مهم که لایروبی‌ انهار، مسیل‌ها و...انجام شده است اما از شهروندان درخواست می‌کنیم در روزهای برفی همراهی و مشارکت ویژه‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: در تمام نقاط دنیا در روزهای برفی شهروندان از ترددهای غیرضرور خودداری می‌کنند، لذا امیدواریم شهروندان در این راستا با ما همکاری های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 28673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =