لزوم ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی

رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از سرانه های فرهنگی، هنری و ورزشی منطقه ۱۴، بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی و مساجد برای مشارکت جوانترها دراجرای کیفی تر فعالیت ها و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، نرگس معدنی پور با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شهرداری منطقه درراستای ایجاد ظرفیت های اجتماعی، اجرای برنامه های فرهنگی و توسعه فضاهای ورزشی، گفت: ایجاد امید، نشاط و مشارکت اجتماعی در برنامه های فرهنگی، آموزشی و همدلی شهروندان اثر خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت تقویت برنامه های اجتماعی با مشارکت نوجوانان و جوانان و بر مبنای محله محوری، تشکیل شوراهای فرهنگی و کانون نوجوانان در منطقه ۱۴ و فعالیت های گروه های جهادی در دارالمومنین تهران را از برنامه های خوب شهرداری منطقه در راستای بروز و ظهور توانمندی نسل جدید و اثر بخشی برنامه ها برشمرد.

معدنی پور وجود بیش از ۲ هزار مسجد و پایگاه مذهبی در دارالمومنین تهران را امتیاز مذهبی و فرهنگی این منطقه برای توسعه فعالیت های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با مشارکت ظرفیت های نوجوان و جوان دانست.

وی از تجهیز و بروز رسانی سرانه های فرهنگی و ورزشی و تلاش برای تخصیص بودجه برای رفع این نیاز محلات به عنوان برنامه های مورد توجه در شورای شهر تهران بر مبنای عدالت توزیعی تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز با اشاره به همدلی مسئولان و شهروندان برای اجرای برنامه های اجتماعی وفرهنگی، از اهتمام مدیریت شهری منطقه برای توسعه و افزایش سرانه های ورزشی همچنین اجرای برنامه های کیفی و ارائه خدمات متنوع اجتماع محور مورد نیاز شهروندان با بهره مندی از ظرفیت های نخبه، نوجوان، جوان و گروهای جهادی خبرداد.

انتهای پیام 

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 28689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =