پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات آبرسانی فضای سبز آزادراه تهران_کرج

شهردار منطقه ۲۲ از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات آبرسانی فضای سبز آزادراه تهران_ کرج به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبرداد و گفت: آبرسانی شمال اتوبان تهران کرج و رینگ چاه های بوستان خرگوش دره و راه اندازی مخزن های جهان نما، شقایق و پارک ارم به مساحت فضای سبز ۱۵۰ هکتار صورت گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: این منطقه غربی تهران از بیشترین میزان سرانه فضای سبز برخوردار است؛ به همین منظور در نگهداشت و توسعه آن اقدامات قابل توجهی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه عملیات بازپیرایی فضای سبز از دیگر اقدامات شهرداری منطقه است؛ گفت: به شکل ویژه عملیات بازپیرایی فضای سبز در حال اجرا است؛ برای نمونه در بلوار چوگان با پیشرفت ۹۰ درصدی، بلوار وفایی با پیشرفت ۷۵ درصدی و فضای سبز بلوار کوهک خیابان نسیم ۱۶ با پیشرفت ۸۰ درصدی انجام شده است.

حاجوی ادامه داد: یکی از بزرگترین بوستان های جنگلی پایتخت بوستان چیتگر است که برای تامین آب این محیط عملیات آبرسانی به این بوستان با هدف تامین آب مورد نیاز فضای سبز و راه اندازی مخازن بتنی غیرفعال با پیشرفت ۶۴ درصدی در حال انجام است.

انتهای پیام

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 28713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =