بسته خرسندساز زودبازده است

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مناطق شهرداری تهران با حضور باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، محمد خانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل، الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، بنی حسن مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی و مدیران شهری برگزارشد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران بسته خرسندساز را بسته ای زودبازه دانست که نیازمند معرفی بیشتر جهت آگاهی از جزئیات و اهداف می باشد.
او با اشاره به محورهای چهارده گانه بسته خرسندساز کارکنان افزود: تمامی آیتم های این بسته براساس نیاز پرسنل در بازه زمانی کوتاه مدت نیازسنجی شده است و در واقع مبنا در وهله اول اجرای بسته خرسندساز کارکنان زود بازدهی آن مد نظر بوده است.
 معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران عنوان کرد: در همین راستا و در نخستین اقدام در اولین چهارشنبه همدلی، محور دوم "اعتبار"شامل اعطاء فراگیر تسهیلات بانکی با قرعه کشی وام ۵۰ میلیونی تومانی بدون ضامن در جمع همکاران شهرداری منطقه ۲ انجام و اولویت ها به ترتیب نفرات مشخص شد.
او در ادامه گفت: با رونمایی از بسته خرسند ساز محور سیزدهم "مددیار" که توجه به سلامت و درمان کارکنان را شامل می شود،۴۵۰ نفر از کارکنان جهت ویزیت رایگان عمومی و متخصص و فلوشیپ به درمانگاه های شهر سالم مراجعه کردند.  

باقری به محور چهارم "نوبهار" که شامل مشوق های فرزند آوری و استحکام خانواده نیز اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۳ نفر از پرسنل از زمان رونمایی بسته خرسندساز شامل تسهیلات این بسته شده اند که امیدواریم خدمات بسته مذکور در زمانی اندک گره گشای پرسنل باشد.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در خاتمه با استقبال از ایده های پیشنهادی کارکنان برای چهارشنبه های همدلی یادآور شد: موضوعاتی از جمله مسکن و مواردی از این قبیل که فرایند زمان بر و نیازمند برنامه ریزی های دقیق تری دارد در نظر است تا در بسته های بعدی خرسندساز مد نظر قرار گیرد.امید است تا با نگاه ژرف اندیشانه مدیریت ارشد شهری که مباحث مرتبط با کارکنان شهرداری از دغدغه هایشان در راستای خدمت به شهروندان است شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در حوزه منابع انسانی با بسته هایی نظیر بسته خرسندساز کارکنان و خشنودی آنها باشیم.
 

انتهای پیام

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 28732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =