ثمره رسیدگی به پرسنل شهرداری، جلب رضایت شهروندان است

​شهردار منطقه هشت با حضور در ساختمان شهرداری ناحیه سه؛ بی‌واسطه به مشکلات پرسنل این ناحیه رسیدگی کرد. ​

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ در ادامه سلسله جلسات رسیدگی ‌های میدانی به مشکلات پرسنل که برای اولین بار در شهرداری منطقه هشت تهران انجام می‌شود، فاطمه تنهایی این هفته همانند هفته گذشته در یکی از  ساختمان‌ شهرداری منطقه حضور یافت و کارکنان ناحیه سه این منطقه، بدون واسطه و به صورت چهره‌به چهره مشکلات خود را با شهردار منطقه درمیان گذاشتند.
ثمره رسیدگی به پرسنل شهرداری، جلب رضایت شهروندان است در این جلسه تنهایی بعد از دیدار با جمعی از پرسنل و رسیدگی به درخواست‌هایشان گفت: ثمره رضایتِ خاطر پرسنل و ملاقات های صمیمانه، ایجاد فضایی مطلوب جهت رسیدگی بهتر به مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است.
ثمره رسیدگی به پرسنل شهرداری، جلب رضایت شهروندان است شهردار منطقه یکی دیگر از اهداف این اقدام را انتقال بدون واسطه و حل سریع مشکلات و دغدغه های کاری پرسنل دانست و افزود: در دیدارهای بدون واسطه و چهره به چهره، کارکنان می‌توانند به طرح دغدغه ها و مشکلات حوزه کاری خود بپردازند و رفع این موضوعات می‌تواند در ارتقاء بهره‌وری سازمانی و بالا بردن سطح کیفی خدمات موثر باشد.
ثمره رسیدگی به پرسنل شهرداری، جلب رضایت شهروندان است وی در حاشیه این جلسه علاوه بر تاکید بر خدمت مضاعف و انجام درست و مسئولانه وظایف ذاتی  پرسنل شهرداری در قبال شهروندان، به اهمیت داشتن رسیدگی به مشکلات آن‌ها اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات پرسنل سبب افزایش بیشتر روحیۀ همدلی و همراهی بین اعضای خانواده شهرداری در منطقه هشت می‌شود.
ثمره رسیدگی به پرسنل شهرداری، جلب رضایت شهروندان است گفتنی است تنهایی این اقدام را با هدف ایجاد ارتباط رودررو و افزایش بیش از پیش روحیۀ صمیمانه همکاران و پرسنل با مدیریت شهرداری منطقه هشت، از ناحیه یک آغاز کرد و این دیدارها به صورت دوره‌ای در نواحی منطقه استمرار خواهد داشت.

/انتهای پیام

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 28770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =