لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران

معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در چهارمین بازدید و نظارت ستادی در منطقه هشت، از تسهیل آموزش برای همه همکاران ادارات روابط عمومی مناطق و لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر خبر داد و گفت: منطقه هشت با احصا و شناسایی پرسنل نخبه و برگزاری جلسه معرفی نخبگان در این بخش پیشگام بوده است. ​

کبه گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به همراه روسای ادارات این حوزه با مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه هشت و کارشناسان این اداره دیدار کردند.
لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهرانصائبی در این جلسه با بررسی موضوعات به بیان نقاط قوت و حل مشکلات پیش روی کارشناسان روابط عمومی پرداخت و گفت: هدف از این بازدیدها و نظارت‌های میدانی، نیازسنجی‌ و تسهیل‌گری برون سازمانی در ادارات روابط عمومی مناطق۲۲گانه است.
لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهرانوی با قدردانی از اقدامات منطقه هشت در جمع آوری بانک منابع و احصا نخبگان فرهنگی، جهادی، محیط زیستی، خدمات شهری شهرداری منطقه افزود: با تلاش اداره روابط عمومی منطقه هشت با اداره ارتباطات اجتماعی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، این منطقه با شناسایی ۳۱ عنوان و برگزاری جلسه معرفی نخبگان در این بخش پیشگام بوده است.
لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهرانمعاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در ادامه به تکریم شهروندان در برگزاری جلسات ملاقات مردمی و به روزرسانی بانک اطلاعاتی در حوزه معابر در موضوع نام‌گذاری تاکید کرد و گفت: با انجام این موضوع می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تقاضاها پاسخ داده و همچنین تعداد معابر بی‌نام و قابل تغییر از قبل شناسایی شده و به سادگی قابل ارزیابی است.
لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهراناو به ادامه دار بودن این بازدیدها اشاره کرد و افزود: در این دوره از مدیریت شهری موضوعات آموزشی و کاربردی پراهمیت است.

صائبی از تسهیل فرآیندهای آموزشی برای کارشناسان و رابطین در تقویم آموزشی این مرکز خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام‌شده این امکان برای همه کارشناسان ادارات روابط عمومی مناطق ۲۲گانه فراهم آمده و مدیران روابط عمومی ها می‌توانند با دریافت مجوز نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی و دریافت گواهینامه پایان دوره در منطقه محل خدمت خود اقدام کنند.
لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهرانمعاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، پویایی و تغییر عملکرد روابط عمومی‌ها مورد نظر است و با نظارت های ستادی ارتباطات تقویت شده و انتظار ما این است که روابط عمومی ها از حالت خدماتی به روابط عمومی مرجع تبدیل شوند.
لزوم به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نام‌گذاری معابر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهرانگفتنی است این بازدید ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و در این جلسه کارشناسان حوزه‌های رسانه و سمعی بصری، ملاقات مردمی و نام‌گذاری معابر گزارشی را از فعالیت‌های خود ارائه کردند و از راهنمایی‌های ‌معاون مرکز و روسای ادارات بهره‌مند شدند.

 انتهای پیام

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 28772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =