برگزاری مانور ۱۳۷پلاس با محوریت پیام‌های خطرساز و فوریتی در منطقه۲

شهردار منطقه ۲ گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و موقعیت جغرافیایی منطقه، مانورعملیاتی ۱۳۷با هدف بررسی میزان آمادگی نیروها و اکیپ های اجرایی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی در جمع اکیپ های اجرایی ۱۳۷ رسیدگی به مشکلات مردم  را مهم ترین رویکرد مدیریت شهری برشمرد و گفت:خدمت رسانی مطلوب، نگهداشت شهر وجلب رضایت شهروندان  از اهداف اصلی مورد توجه  است که با راه اندازی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ و با مشارکت مردم روز به روز به این هدف نزدیکتر می شویم.
 صالحی افزود:حرکت و حضور به موقع اکیپهای اجرایی ۱۳۷ در انجام پیامها، باعث تشویق شهروندان به مشارکت و افزایش سطح رضایتمندی آنان خواهد شد.
پوریا قدرتی پور،مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی  منطقه نیز درتشریح اهداف و برنامه های مانور  گفت: این مانور با محوریت آبگرفتگی، نصب دریچه و حذف زوائد فیزیکی ، تست موتور پمپ ها و همچنین اجرای قطع درخت سقوط کرده توسط عوامل اجرایی ۱۳۷ انجام شد .
وی خاطرنشان کرد: کلیه مراحل اجرای این مانور از لحاظ زمان بندی، سرعت عمل، تسلط و دانش استفاده از ابزار و تجهیزات و سایر موارد توسط مدیران شهری مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 28779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =