اتمام مرحله نخست پروژه بهسازی میدان وحدت اسلامی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اتمام فاز اول پروژه پیاده راه سازی میدان وحدت اسلامی و شروع دومین فاز آن خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از اتمام فاز اول پروژه پیاده راه سازی میدان وحدت اسلامی و شروع دومین فاز آن خبرداد و گفت: به منظور ایجاد دسترسی مناسب برای عابرین پیاده و کنترل ترافیک، ضلع غربی و شرقی میدان وحدت اسلامی در فاز اول پیاده سازی شد. این فاز از پروژه با سنگ کوبیک ۱۰ در ۱۰ پیاده راه سازی شده و فاز دوم آن نیز در حال اجراست.

موسوی ادامه داد: پیاده راه سازی ضلع شرقی و غربی میدان وحدت اسلامی  شامل بازارچه ترخانی،خیابان شیخ بهایی و خیابان  فروزش  بوده که تکمیل شده است.در حال حاضر هسته مرکزی  میدان در حال کنده کاری اسفالت و اجرای سنگ فرش میباشد که تا ۴۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

شهردار منطقه ۱۱ تصریح کرد:   سنگ فرش دو ضلع شرقی و غربی این میدان به جهت تسهیل در رفت و آمد عابرین پیاده بوده و سنگ فرش سازی وسط میدان نیز در دست اقدام میباشد. همچنین المان های زیباسازی نیز پس از اتمام پروژه در میدان و اطراف آن قرار خواهند گرفت.


موسوی در پایان افزود : فاز دوم پروژه پیاده راه سازی میدان وحدت اسلامی  با ۱۵ نیروی خدماتی و با همکاری معاونت فنی و عمران در حال پیشروی است و تا ۴۰ روز آینده به اتمام میرسد.

انتهای پیام 

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 28785

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =