بهره‌برداری از ۳۰ پروژه توسعه‌محله‌ای در منطقه ۱۲ تا پایان سال

شهردار منطقه ۱۲ گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ پروژه در قالب پروژه‌های توسعه‌محله‌ای عمرانی در منطقه ۱۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با بیان این مطلب که هم‌اکنون ۳ پروژه توسعه محله‌ای به طور کامل در این منطقه به پایان رسیده و ۱۰ پروژه در حال انجام است، گفت: حدود ۱۰‌ پروژه دیگر از این دست پروژه‌ها در مرحله آغازین است و دیگر پروژه‌های توسعه‌محله‌ای تعریف‌شده نیز در مرحله ارزیابی‌های اولیه قرار دارد که به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

یزدی افزود: ساماندهی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، عملیات مرمت و بازسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت، ساماندهی و رفع خطر ساختمان‌های اداری و تجاری مربوط به منطقه، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد معلولین، عملیات بازسازی معابر بوستان‌ها و ساماندهی سقف‌های بازار بزرگ تهران از جمله فعالیت‌های درنظرگرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی ۶گانه سطح منطقه به شمار می‌روند.

وی در مورد ساماندهی معابر منطقه نیز توضیح داد: تا کنون عملیات آسفالت مکانیزه به این منظور در خیابان‌های جمهوری، مهدوی، احمدی، گوته، مصطفی خمینی، خیام و شوش به پایان رسیده و شهروندان منطقه از آنها بهره‌برداری می‌کنند؛ همچنین این عملیات در خیابان‌های سعدی، فردوسی، شوش و تختی در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قلب طهران در پایان به عملیات مرمت و بازسازی فضاهای عمومی بهداشتی اشاره کرد و گفت: این عملیات در محله‌های فردوسی و دروازه شمیران به‌ترتیب در نواحی ۱ و ۶ منطقه در حال انجام است و به‌زودی به پایان می‌رسد.

گفتنی است مرمت و بازسازی فضاهای عمومی بهداشتی در محلات دیگر نیز در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 28786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =