گشایش ترافیکی در تقاطع بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید رستگار؛پاییز امسال

معاون شهردار تهران گفت: مسیرهای دسترسی شمال به غرب و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید رستگار، پاییز امسال برای تردد شهروندان گشایش می یابد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی هدف از تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید رستگار را کاهش گردش های اضافی شهروندان و توزیع متناسب بار ترافیکی در این محدوده عنوان و اضافه کرد: عملیات احداث مسیرهای دسترسی شمال به غرب و شرق به جنوب تقاطع امام علی(ع)- شهید رستگار به طور کامل توسط واحد اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهرتهران انجام شده است.

وی با بیان آنکه برای تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع فوق، بیش از ۲۰۰ متر مسیر کندرو در بزرگراه شهید رستگار، یک رمپ ۳۲۰ متری و یک لوپ با همین طول احداث شده است، از اجرای حدود یک کیلومتر عملیات راهسازی در این پروژه خبر داد و گفت: عملیات جدولکاری این مسیرها به اتمام رسیده و پیاده راه سازی و اجرای لایه نهایی آسفالت از جمله اقدامات پیش رو است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از زمان آغاز عملیات اجرایی در خردادماه سال جاری، حدود ۳۸۷۰ تن بتن غلتکی و ۸۰۰ تن آسفالت در این پروژه پخش و اجرا شده است.

انتهای پیام 

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 28791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =