برگزاری رقابتی مانور عملکرد و تجهیزات ۱۳۷ پلاس در منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ منطقه ۶ با هدف بررسی و آمادگی تجهیزات و ارتقای سطح کیفی عوامل اجرایی در زمان بارش های فصلی اقدام به برگزاری مانور در بوستان لاله کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و موقعیت جغرافیایی منطقه در بخش مرکزی و پرتردد تهران، مانورعملیاتی ۱۳۷با هدف بررسی میزان آمادگی نیروها و اکیپ های اجرایی در بوستان لاله برگزار شد.
وی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای طرح ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و جلب اعتماد آنهاست که مانور برگزار شده می تواند در به تصویر کشیدن سرعت عمل، حرکت و حضور به موقع اکیپ های اجرایی این سامانه تاثیرگذار باشد.
شهردار منطقه ۶، درتشریح جزئیات اجرای این مانور گفت: این مانور با محوریت آبگرفتگی، نصب دریچه و حذف زوائد فیزیکی و همچنین اجرای قطع درخت سقوط کرده توسط عوامل اجرایی ۱۳۷ انجام شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در این مانور که به صورت رقابتی بین نواحی شش گانه برگزار گردید سرعت عمل، تسلط، استفاده از ابزارآلات، تجهیزات و سایر موارد مورد ارزیابی قرار گرفت و هر کدام از نواحی موفق به کسب یک رتبه شدند.

برپایه این گزارش این مانور با حضور مدیران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی و ریاست بازرسی و معاونین اجرایی منطقه برگزار گردید  و در پایان با اهدا لوح و هدایا از زحمات پرسنل سامانه فوریت ها تقدیر و تشکر گردید.

انتهای پیام 

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 28857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =