آیین تجلیل از فرزندان نودانشجوی رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر برگزار شد

نخستین آیین تجلیل از فرزندان نودانشجوی همکاران راننده شهرداری تهران با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت خودرو سرویس شهر، آیین تجلیل با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، مهدی پیرهادی و سید احمد علوی از اعضای شورای اسلامی شهر، جواد مالکی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، علیرضا محمودی آشتیانی مدیرکل پشتیبانی و افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر در سالن اجتماعات سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار شد.

چمران: استقلال کشور در گرو پیشتاز بودن در عرصه علم و دانش است

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در این آیین با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه خانواده، گفت: «توجه و ارج نهادن به خانواده همکاران راننده شهرداری تهران اقدامی ارزشمند است چرا که باعث دلگرمی و انسجام این خانواده بزرگ می‌شود.»

آیین تجلیل از فرزندان نودانشجوی رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر برگزار شد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تبریک به دانشجویان برای پذیرفته شدن در معتبرترین دانشگاه‌های کشور، افزود: «پیشرفت و استقلال این کشور در گرو پیشتاز بودن در عرصه علم و دانش است. امیدوارم با قدم گذاشتن در این مسیر، برای شهر و کشورتان به بهترین شکل نقش‌آفرینی کنید.»

کاشانی: تلاش و اراده قوی لازمه موفقیت است

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه مسیر کسب علم و دانش، مسیر اولیاء و انبیاست، گفت: «شما با پذیرفته شدن در معتبرترین دانشگاه‌ها نشان دادید که در مسیر موفقیت تحصیلی، پول و هزینه‌های گزاف کلاس‌های کنکور حرف اول را نمی‌زند و جایگاه تلاش و اراده، مهمتر است. مسیری که انتخاب کردید مسیر درستی است و امیدوارم در این راه، مثل آفتاب بدرخشید.»

مالکی: از ظرفیت فرزندان نخبه همکاران شهرداری استفاده کنیم

جواد مالکی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز در این آیین گفت: «موفقیت فرزندان همکاران راننده شهرداری تهران باعث افتخار مدیریت شهری است. بهترین اتفاق این است که شهرداری در آینده بتواند از ظرفیت فرزندان تحصیلکرده و نخبه همکاران خود در بدنه مدیریت شهری استفاده کند.»

جباری: بهبود وضعیت معیشتی رانندگان شهرداری از اولویت‌های کاری ماست

افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر با تاکید بر اینکه این شرکت علاوه برکار فعالیت‌های خدماتی، رسالت و مسئولیت اجتماعی هم برای خودش قائل است گفت: فلسفه برگزاری چنین مراسم‌هایی توجه به خانواده همکاران خوب‌مان است، موضوعی که به انحای مختلف ادامه خواهد داشت.

آیین تجلیل از فرزندان نودانشجوی رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر برگزار شد

جباری افزود: تلاش می‌کنیم با مساعدت و نگاه ارزشمند مدیریت ارشد شهرداری تهران نسبت به همکاران خدوم شرکت خودرو سرویس شهر، افزایش‌ نرخ سال آینده نیز به شکلی مناسب و متناسب با شرایط روز انجام شود. خدمت به همکاران راننده باعث افتخار است و با یاری خدا همه توان و ظرفیت‌مان را برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی این عزیزان به کار می‌گیریم.

پیرهادی: شورای شهر در کنار خانواده رانندگان شهرداری قرار دارد

مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران دیگر سخنران این مراسم بود.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین ثمره زندگی پدر و مادر این است که تلاش‌های‌شان برای آسایش و موفقیت فرزندان‌شان به نتیجه برسد، گفت: «قدم گذاشتن در مسیر کسب دانش، آغاز راهی است که باید قدر آن را دانست و تا حصول بالاترین مدارج علمی، دست از تلاش برنداشت.»

آیین تجلیل از فرزندان نودانشجوی رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر برگزار شد

پیرهادی در ادامه با اشاره به اینکه با دغدغه‎ها و مشکلات همکاران راننده شهرداری تهران، آشناست گفت: «اعضای شورای شهر نگاه مثبتی به شرکت خودرو سرویس شهر دارند و برای بهبود وضعیت رفاهی همکاران راننده شهرداری، در کنار شما و مدیریت این شرکت هستند. مدیریت این شرکت انصافا در طول دوران حضور خود منشا خدمات و تحولات مثبتی بوده‌اند و انشاءالله در همین مسیر هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.»

علوی: شغل رانندگی از شریف‌ترین شغل‌هاست

سید احمد علوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک به خانواده رانندگان شهرداری تهران برای موفقیت تحصیلی فرزندان‌شان، گفت:کسب روزی از طریق شغل رانندگی، سخت و در عین حال از حلال‌ترین روزی‌هاست. شاید به همین واسطه است که از قدیم‌الایام افرادی که در این شغل شریف زحمت می‌کشیدند، عموما از معتمدترین اقشار بین مردم بوده‌اند. این خاصیت روزی و لقمه حلال است.»

انتهای پیام/

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 28863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =