​​​​​​​تفرجگاه‌های حریم شمالی تهران با مشارکت سرمایه‌گذاران توسعه می‌یابد

شهردار منطقه یک گفت:حریم شمالی منطقه یک با پتانسیل بالای گردشگری و جذب و مشارکت سرمایه گذاران برای استفاده عموم مردم توسعه و آماده سازی می شود.

​​​​​به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در بازدید از حریم شمالی منطقه که با حضور علی اکبر فسایی مدیر کل حریم  شهر تهران، معاونان و مدیران شهری از ارتفاعات انجام شد ضمن تاکید بر توسعه تفرجگاه ها گفت: مجموعه توچال در ارتفاعات ولنجک یکی از امکانات خوب گردشگری در این منطقه بوده که نیاز است با همکاری و تعامل انجام شده با نهادهای مربوطه ساماندهی و توسعه یابد.

مدیر کل حریم نیز با اشاره به طرح های موضعی و موضوعی منطقه خاطر نشان کرد: با تصویب طرح های توسعه و تقویت تفرجگاهی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود، از دست اندازی افراد سودجو به حریم های تهران جلوگیری می‌شود و مجموعه هایی چون توچال با توجه به استقبال خوب شهروندان از آنها،برای عموم مردم گسترش می یابد.

فسایی برخورد منطقه با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در حریم را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: تخلفات رو به صفر است که امیدواریم با نظارت مستمر و دقیق شاهد هیچ گونه تخلفی در این محدوده  نباشیم.
 

انتهای پیام 

۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 28874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =