۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 2890

شهروندان زمین خواری را گزارش کنند

۲۵۵ هزار متر مربع زمین در تهران به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان به دولت بازگردانده شد
شهروندان زمین خواری را گزارش کنند

شهر: فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از شهروندان خواست هر جا که دست‌اندازی هایی به انفال و زمین های واقع در محدوده شهرها را مشاهده کردند با خط تلفن ۱۶۵۶ تماس بگیرند.

به گزارش شهر به نقل از سایت پلیس، سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن درباره عملکرد استان ها در اجرای احکام قطعی دادگاه ها گفت: در بخش اجرای احکام قطعی دادگاه ها در چهار ماهه ابتدایی امسال استان تهران با ۵۰ مورد اجرای حکم بهترین عملکرد را در بین یگان های حفاظت استان های کشور به خود اختصاص داده است؛ یگان حفاظت استان تهران در مجموع ۲۵۵ هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیارد تومان را به دولت بازگردانده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به که آماده دریافت گزارش‌های مربوط به تصرفات زمین‌های دولتی است، گفت: از مردم در سراسر کشور می‌خواهیم هر جا که دست‌اندازی هایی به انفال و زمین های واقع در محدوده شهرها را مشاهده کردند با خط تلفن ۱۶۵۶ تماس بگیرند.

سرهنگ جواد خردمند در این باره  اظهار داشت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری یک هزار و ۲۴۹ مورد رفع تصرف از زمین های دولتی به ارزش ۴ هزار میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان انجام شد که استان تهران با آزادسازی ۴۵۰ میلیارد تومان رتبه اول را داشت.

.

۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 2890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =