نوسازی و ایمن‌سازی مددسرای یک صد نفری ویژه بانوان در منطقه ۸

شهردار منطقه هشت گفت: با ایمن سازی و نوسازی مددسرای ویژه بانوان منطقه هشت، ارائه خدمات اجتماعی شهرداری در این مددسرا سرعت گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه۸ شهرداری تهران؛ فاطمه تنهایی از پذیرش شبانه روزی ویژه دختران و زنان در معرض آسیب و آسیب دیده در مددسرای بانوان منطقه هشت خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت افراد آسیب‌دیده از اواخر تابستان مرمت و نوسازی این مددسرا شروع شد. 

وی رسیدگی به مجموعه‌های خدماتی شهرداری را ضروری دانست و افزود: شهرداری منطقه هشت با هدف فراهم آوردن فضایی استاندارد و ایمن در راستای ساماندهی مددجویان، اقدامات عمرانی و ایمنی این مجموعه را به همت معاونت عمران و واحد HSE شهرداری منطقه طی دو ماه اخیر به پایان رساند. 

شهردار منطقه۸ از ظرفیت ۱۰۰ نفری مددسرای ویژه بانوان خبر داد و گفت: خدماتی از قبیل اسکان، پوشاک مناسب فصل، اطعام وخدمات بهداشت فردی، مشاوره ، مددکاری ، برحسب ضرورت و همچنین خدمات حمایتی، در این مرکز ارائه می‌شود. 

وی ارائه خدمات اجتماعی در این مددسرا را به عنوان یکی از کارهای بنیادی و مؤثر شهرداری تهران برشمرد و گفت: شهرداری منطقه در ایام سال و به ویژه در فصول سرد، با تعامل و تمام ظرفیت‌، با خودروهای گشت‌های ویژه فوریت‌های اجتماعی نسبت به جمع آوری و اقدامات لازم جهت حضور و اسکان این افراد به گرم‌خانه‌ها همکاری می‌کند. 

گفتنی است این طرح در سال‌های گذشته با عنوان "زمستان گرم" اجرایی می شد و امسال قرار است با عنوان "طرح حامی شهر" با شناسایی، جذب و ارجاع افراد آسیب‌دیده و ساماندهی این افراد در مراکز عملیاتی شود. 

همچنین با برودت هوا و آغاز فصل سرما، شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در سطح شهر موارد را به مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 28924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =