افتتاح دبیرخانه محله دوستدار کودک در منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از افتتاح دبیرخانه محله دوستدار کودک در سرای محله شهید قندی-نیلوفر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی گفت: دبیرخانه محله دوستدار کودک براساس مصوبه شهردوستدارکودک و با هدف ساماندهی و برنامه ریزی وبینارها، همایشها و تشکیل کارگروه های کودک ونوجوان آغاز به کار کرد.

وی در مراسم افتتاحیه، با اشاره به ضرورت شکل گیری محله های شهر دوستدار کودک، بر اجرای دقیق فعالیت های مندرج در مصوبه از جمله تشکیل جلسات کمیته منطقه ای، برگزاری نشست های هم اندیشی هدفمند، ایجاد بانک اطلاعاتی از ایده های شهروندان، متخصصان و صاحب نظران و تشکیل شورای اندیشه ورز مرتبط با کودکان و برگزاری جلسات مشاوره برای کودک ونوجوان از طریق دبیرخانه تاکید کرد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: تشکیل حلقه های اندیشه ورز در محلات و نواحی و انتقال تجربه با نخبگان محلی، پیش بینی و اجرای برنامه های نوجوان محور از قبیل مسابقه، جشنواره، جلسات همفکری و انتقال تجربیات با همکاری اعضای کانون نوجوانان، استفاده از ظرفیت کانون‌های اجتماع‌محور وگروه های جهادی، استفاده از طرح های ابتکاری در حوزه آموزش و برگزاری دوره پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای نوجوانان از جمله مواردی است که در دبیرخانه محله دوستدار کودک در راس اقدامات قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در ادامه مراسم افتتاحیه از ۴ دانش آموز هنرستان مقدم سامان منطقه که درطراحی وزیبا سازی فضای داخلی دبیرخانه مشارکت کرده بودند ، تقدیر شد.

انتهای پیام 

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 28928

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =