برنامه‌ریزی برای ایجاد شبکه مویرگی اطلاع‌رسانی در منطقه ۲۱

جلسه مشترک هم اندیشی رابطین خبری شهرداری منطقه ۲۱، با هدف تبیین نقش مهم روابط عمومی در انعکاس مطلوب چهره یک سازمان در بیرون و ایفای نقش رابط بین مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرشید اسحاقی" مدیر روابط عمومی این منطقه ضمن خدا قوت به رابطین خبری معاونت ها و نواحی و با اشاره به فعالیت‌های روابط عمومی گفت: روابط عمومی ممکن است بعضا به دلیل تعدد برنامه‌ها و مشغله‌های کاری از برخی اقدامات و دستاوردهای واحدها در زمان مناسب مطلع نشود؛ لذا این اطلاع‌رسانی‌ها و انعکاس رویدادها از طریق رابطین خبری بایستی به روابط عمومی صورت بگیرد که همین همراهی به موقع و حضور فعال رابطین، روابط عمومی را بسیار در امر اطلاع‌رسانی و بازتاب دستاوردهای یاری می‌کند.

وی روابط عمومی پویا و هدفمند را بازوی اصلی مدیران شهری دانست و افزود: حفظ ارزش ها، احترام به حقوق مردم، امانتداری، رصد افکار عمومی، الگوسازی و ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی از مهمترین نکاتی است که باید در موضوع روابط عمومی به آن توجه داشت و در تحقق آن تلاش کرد. به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد شبکه مویرگی اطلاع رسانی در این منطقه هستیم تا ارتباط موثرتری بین شهروندان و مدیریت شهری ایجاد شود.

مدیر اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ در پایان اشاره کرد که در هفته آتی کلاس های آموزشی از سوی این اداره با موضوعات اصول خبرنویسی و عکاسی جهت شرکت رابطین خبری معاونت ها و نواحی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام 

۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 28961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =