پشتیبانی حقوقی از ماموریت‌های مدیریت شهری به تامین امنیت برای آینده‌ای بهتر می‌انجامد

نشست فصلی مدیران حقوقی شهرداری تهران با حضور سعید کرمی رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی با اشاره به اهمیت پشتیبانی حقوقی از ماموریت های مدیریت شهری به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: باید این ایام را گرامی داشت چرا که این ایام، ایام بزرگداشت افرادی است که موجب تامین امنیت ایران شده و کشور را برای رسیدن به آینده ای بهتر در زمینه های علمی فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی یاری رسان خواهد بود .

سعید کرمی رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران نیز در این نشست گفت: نسبت به ادوار گذشته ۹۲ درصد ، رشد آرای حقوقی به نفع مدیریت شهری و منافع شهر بوده است.

او به رابطه خوب با شهرداران و مراکز قضایی و تفاهمات و تعاملات با دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: انضباط و نظم اداری، بلوغ اجرایی،  تخصصی تر شدن و شناخت از ماموریت و محتوا، اطلاع رسانی دقیق از زحمات و اقدامات حقوقی در بازگشت حقوق مدیریت شهری به بیت المال، مدیریت منظم ، بارش فکری و خلاقیت حقوقی، توجه به احقاق حق و عدالت در اقدامات ، نگاه منظومه ای و شبکه ای با اشراف دقیق بر موضوعات شهری ،داشتن ذهن حقوقی و دسته بندی شده در موضوعات کاری از جمله مواردی است که باید توسط مدیران حقوقی شهرداری تهران رعایت شود.

کرمی با بیان اینکه عنصر حقوقی باید متمرکز ، آرام ، صبور ، پر انرژی و هوشمند باشد گفت: وقت گذاشتن بر کارها و پرونده های مهم ، استفاده از کارشناسان حقوقی با هدف رشد و توسعه ایشان و استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص و متشرع و با تقوا در کارهای حقوقی سه شاخص اصلی مدیریت حقوقی در شهرداری تهران است .

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
کد خبر: 28976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =