پایانه اتوبوسرانی معین در منطقه ۱۱ بازپیرایی می‌شود

شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه،مهدی گلشنیمدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  و هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک از پایانه اتوبوسرانی معین واقع در منطقه ۱۱ بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید موسوی گفت: ملک معارضی در این پایانه وجود دارد که اتوبوس ها را برای حرکت دچار مشکل میسازد. از طرف دیگر نیز وجود این ملک باعث شده تا دسترسی به پایانه معین از سمت خیابان شوش غربی به سختی برای اتوبوس ها مهیا شود.

موسوی ادامه داد: تملک و تخریب ملک مذکور در دستور کار قرار گرفته تا سهولت دسترسی برای اتوبوس ها فراهم شود. 

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به وسعت پایانه معین گفت:  با توجه به وسعت این پایانه و همچنین عدم وجود پایانه تاکسیرانی در سطح این منطقه و همچنین موقعیت محل و نزدیکی این پایانه به ایستگاه راه آهن تهران،  مطلوب است تغییراتی در طراحی این پایانه لحاظ شوند.

موسوی تصریح کرد: از این رو به جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان، استقرار  خطوط تاکسیرانی و ساختمان های اداری در مجاورت پایانه اتوبوسرانی مذکور در طراحی این پایانه لحاظ خواهند شد.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان به طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین اشاره کرد و گفت : باز طراحی این پایانه به جهت سهولت دسترسی شهروندان به وسائط حمل و نقل عمومی بوده تا شرایط خدمت رسانی بهتری برای آنان فراهم شود.

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 28993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =