در گذر پاییزی دریاچه شهدای خلیج فارس پاییز را ورق بزنید

گذر پاییزی در راستای بهره‌مندی شهروندان و گردشگران از این مناظر بی‌نظیر برای پیاده‌روی و ثبت تصاویر ماندگار در معبر شمالی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس ایجاد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی و عمران چیتگر، همزمان با فصل پاییز و خزان درختان و ریزش برگ‌های خزان کرده در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در راستای بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های این فصل، ایجاد گذر پاییزی در دستور کار قرار گرفت.
 
برگ‌های پاییزی جلوه زیبایی به مناظر شهری می بخشند و وجود آنها در فضاهایی که پوشش درختی بیشتری دارند مناظر بکری از پاییز هزار رنگ را به نمایش عموم می گذارد.

برپایی گذرهای پاییزی در شهر تهران، یادآور این نکته است دوری از طبیعت به واسطه‌ی زندگی شهرنشینی، نباید منجر به غفلت از طبیعت و زیبایی‌های مسحورکننده‌ی آن شود.

رقم‌زدن اوقات خوش برای شهروندان و گردشگران در گذر پاییزی دریاچه شهدای خلیج فارس و شنیدن نت‌های خش‌خش پاییزی، همراه با آموزش احترام به طبیعت برای نسل جدید و کودکان ایران‌زمین از مهم‌ترین اهداف ایجاد این گذر است.

شهروندان گرامی می‌توانند همه روزه از ساعت ۶ صبح الی ۲۳ با حضور در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس علاوه بر لذت بردن از مناظر زیبای پاییزی به ثبت تصاویر ماندگار بپردازند.

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 29001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =