لزوم اجرای دستورالعمل‌های ویژه نگهداشت شهر در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ صبح امروز و در جریان بازدید از بوستان های ناحیه یک بر لزوم اجرای دستورالعمل های ویژه به منظور نگهداشت بهتر درختان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، صبح امروز رضا شنگی شهردار منطقه به همراه ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، جلال دوزنده شهردار ناحیه یک و کارشناسان اداره فضای سبز منطقه از برخی بوستان های ناحیه یک از جمله گلناز، ابوذر و شهید ناظری بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی و ارزیابی و رفع مشکلات و نظارت بر اقدامات انجام شده در حوزه نگهداشت فضای سبز و گونه های گیاهی بوستان ها انجام شد.

در این بازدید کارشناسان اداره فضای سبز درخصوص راه کارهای انجام شده درباره نگهداشت اصولی و علمی فضای سبز و درختان و درختچه های موجود در فضای سبز، چگونگی مبارزه با آفات و بیماری ها و درختچه ها صحبت کردند و گزارشات لازم را به شهردار منطقه ارائه دادند.

شهردار منطقه پس از استماع گزارشات و نکات مربوط به مباحث نگهداشت فضای سبز و درختان و درختچه ها، بر اجرای دستورالعمل های لازم درخصوص نگهداشت هر چه بهتر فضای سبز و گونه های گیاهی موجود در بوستان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 29002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =