مطالبات ورزشی شهروندان را پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از عزم این سازمان برای پاسخگویی به مطالبات و نیازهای ورزشی شهروندان پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، بر اساس فراخوان قبلی،  شهروندان تهرانی روز دوشنبه؛ ۷ آذر ماه جاری از طریق سامانه ،۱۳۷ با ادارات و سازمان های زیرمجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تماس گرفتند و به بیان مشکلات و چالش های خود در حوزه های مختلف پرداختند. در این راستا حسین اوجاقی نیز به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش پاسخگوی مشکلات مطرح شده از سوی مردم در حوزه تحت امر خود بود.

وی با بیان این که" استماع مشکلات و نظرات مردم در حوزه ورزش همگانی و شهروندی، کمکی موثر در تبیین برنامه های آینده و رفع موانع موجود است" تصریح کرد: بیشتر مطالبات مردم مربوط به خدمات ارائه شده در بخش های مختلف از جمله مجموعه های ورزشی بود که به نظر ما مهم ترین درگاه ارتباطی با اقشار مختلف است و از این مجرا، می توانیم همچون گذشته، به مسیر توسعه ورزش شهروندی بنگریم و برنامه های جامعی نیز تدوین کنیم که این امر در برنامه های سال ۱۴۰۲ مشهود است.

اوجاقی ضمن اشاره به پاسخگویی به ۴۰ تماس تلفنی، افزود: چالش ها و مشکلات مردمی را به سرعت  به معاونت های مربوطه منتقل می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، برطرف شوند و از سوی دیگر خود را موظف به برآوردن انتظارات و مطالبات اقشار مختلف می دانیم تا رسالت اصلی سازمان ورزش یعنی توسعه ورزش شهروندی به منظور دستیابی به اثرات نیکوی آن؛ نشاط، سلامت، شادابی و کارآمدی را به انجام برسانیم.

پاسخگویی به شهروندان تهرانی از طریق ۱۳۷ در محل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت و با حضور معاونین و مدیران سازمان ورزش انجام شد.

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 29009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =