وفاق، توانمندی و روحیه جهادی از ویژگی‌های اصلی بسیجیان است

شهردار منطقه۱۴ به منظور گرامیداشت هفته بسیج، از تلاش و عملکرد بسیجیان فعال در شهرداری این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور در دیدار صمیمانه با جمعی از بسیجیان شاغل در منطقه داشتن روحیه جهادی ، وفاق ، توانمندی و نگاه خدمت رسان را از شاخصه های   بسیجیان در ارتباط موثر با مردم دانست.

سالاری پور با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین، اظهار داشت:  با انرژی و ارتباط صمیمانه با شهروندان در همه موضوعات  می توان   برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی   که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند، قدم های موثر و محکمی برداشت.

وی  تعامل و همدلی را مهمترین شاخصه بسیج عنوان کرد وگفت: بسیج دارای ارزش های مادی و معنوی کم نظیری است و این ظرفیت عظیم و موثر همواره در خدمت و در کنار مردم قدم برداشته است.

سالاری پور خدمت به مردم را اولویت همه فعالیت ها و اهداف برشمرد و گفت: وظیفه  بسیجیان شاغل در حوزه شهری حساس و مهم است  چرا که می توان با نگاه خدمت رسان و برنامه ریزی   قدم های محکم بر مبنای نیاز  شهروندان و رضایت مندی مردم برداشت.

شهردار منطقه با بیان اینکه روح جامعه ، فرهنگ جامعه است بر اهمیت ضرورت توجه به  مکتب سردار سلیمانی و فرهنگ بسیجی برای پیشبرد همه امور تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه همه سرباز نظام و انقلابیم ابراز امیدواری کرد: ان شالله بتوانیم با فرهنگ بسیجی ،توانمندی و تلاش مضاعف در انجام وظیفه ، خدمتگزار خالص و بدون منت برای  مردم  باشیم و از  خیر و برکت این خدمت رسانی و لذت رضایت شهروندان  بهره مند شویم.

انتهای پیام 

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 29011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =