۲ کارخانه جدید آسفالت با استانداردهای محیط‌زیست همخوانی دارد/ نیاز ۲ میلیون تنی معابر شهری به آسفالت

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: ۲ کارخانه جدید آسفالت‌ریزی به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و این کارخانجات با استانداردهای محیط زیست کاملا همخوانی دارد و هیچ نوع آلایندگی را نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی آبشاری در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه آسفالت در خصوص مساحت کارخانجات تولید آسفالت در شهر تهران گفت: مساحت دو کارخانه ۶ و ۷؛ ۱۴ هکتار، کارخانه ۸، ۷.۵ هکتار است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۰ نیرو در کارخانه‌های تولید آسفالت در شهر تهران افزود: شهر تهران سالانه نیازمند یک و نیم تا دو میلیون تن آسفالت است که انشاءالله بتوانیم با همت و تلاش به این میزان دست پیدا بکنیم.

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه آسفالت‌های تولید شده بخشی توسط سازمان عمران و بخشی دیگر توسط مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: آسفالت‌ریزی و روکش شبکه‌های بزرگراهی توسط سازمان عمران شهر تهران و آسفالت و روکش خیابان‌های اصلی و فرعی و معابر توسط مناطق انجام می‌شود.

آبشاری با اشاره به اینکه در ۸ ماهه گذشته بیشترین حجم آسفالت در منطقه ۴ مورد استفاده قرار گرفته است، بیان کرد: در ۸ ماهه گذشته ۴۱ هزار کامیون به کارخانجات آسفالت تردد داشته‌اند و آسفالت‌های تولید شده را در سطح مناطق مختلف تهران توزیع کرده‌اند.

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه دو کارخانه جدید آسفالت‌ریزی به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، یادآور شد: این دو کارخانه نیز با استانداردهای محیط زیست کاملا همخوانی دارد و هیچ نوع آلایندگی را نخواهند داشت. ضمن اینکه برای رعایت موضوعات محیط زیستی نیز شن و ماسه کارخانجات از بیرون خریداری می‌شود.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 29012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =