آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان برگزار و طی آن «مسعود رنجبریان» به عنوان «مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان» منصوب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد و طی آن مسعود رنجبریان به عنوان «مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان» معارفه و از زحمات و تلاش های فتاحیان مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی بعمل آمد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات و تلاش های مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی کرد و گفت: در مدت تصدی ایشان در این شرکت اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است که جا دارد از تمامی مدیران و نیروهای این شرکت تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اقدامات شرکت شهربان در این ۴سال بسیار مثبت ارزیابی می شود و انشالله با مدیریت مدیرعامل جدید این شرکت و همراهی و همدلی تمامی نیروها این رویکرد همچنان پایدار خواهد بود و گام های بلندتری در راستای ارتقاء کیفیت اقدامات و فعالیت ها برداشته خواهد شد.

نظری در ادامه بر اخلاق محوری و کارمحوری تاکید کرد و گفت: این دو محور لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بی تردید توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کارمحوری است. بنابراین انتظار داریم با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

فتاحیان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات صورت گرفته در این شرکت، گفت:از تلاش ها و زحمات تمامی همکارانم در این مجموعه قدردانی می کنم و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

مسعود رنجبریان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری گفت: در راستای تدابیر شهردار محترم تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد، انشالله با همدلی و همراهی نیروهای خدوم این شرکت گام های بلندتر و موثرتری در راستای ارتقاء سازمانی این شرکت برداشته خواهد شد.

رنجبریان در ادامه منابع انسانی را سرمایه سازمانی هر ارگان خواند و گفت: معاونت خدمات شهری ارتباط مستمر و مستقیمی با شهروندان دارد و مصداق آن نیروهای شهربان هستند که ارتباط مستمری با شهر و شهروندان دارند و به طور قطع آموزش این نیروها با محور اخلاق مداری و بسیاری از موضوعات دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم در راستای ارتقاء کمی و کیفی اقدامات و فعالیت ها ،پست های سازمانی، رضایتمندی حداکثری شهروندان و... گام های بیشتر و موثرتری برداریم.

گفتنی است در این مراسم حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی فتاحیان مدیرعامل پیشین این شرکت را به سمت مشاور در این معاونت منصوب و با اهدای لوحی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام 

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 29067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =