بازنشستگان در اولویت پذیرش و بازپرداخت اسناد متفرقه

مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد: از این پس بازنشستگان شهرداری تهران علاوه بر اینکه در سیستم نوبت‌دهی درمانگاه‌های شهرداری در اولویت قرار دارند، در اولویت پذیرش و بازپرداخت اسناد متفرقه نیز قرار خواهند داشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرسالم، امیر نورمحمدی با بیان اینکه ۸۰ درصد از بار مراجعه به درمانگاه‌های مناطق را کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران تشکیل می‌دهند، گفت: در همه درمانگاه‌های شهرداری، پذیرش بازنشستگان و کارکنان دارای دفترچه شهر سالم در لاین مجزا انجام شده و در اولویت نوبت‌دهی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اجرای بسته خرسندساز کارکنان شهرداری اظهار کرد: تمهیداتی نیز برای نوبت‌دهی در درمانگاه‌های مناطق به همکارانی که تحت پوشش دفترچه بیمه تامین اجتماعی هستند، در نظر گرفته شده است. از جمله اینکه پس از بازنشستگان و کارکنان دارای دفترچه شهر سالم، کارکنان دارای دفترچه تامین اجتماعی در اولویت نوبت‌دهی قرار می‌گیرند.

به گفته نورمحمدی، برنامه شرکت شهر سالم برای برخط کردن خدمات اداری در دست اجراست و بر این مبنا، با اتمام پروژه‌های فن‌آورانه، نوبت‌دهی، ارسال اسناد، صدور معرفی‌نامه و سنجش رضایتمندی از خدمات آنلاین خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت رضایتمندی ذی‌نفعان شرکت شهر سالم در سیاست‌گذاری‌های بهداشتی و درمانی گفت: یکی از مواردی که در سنوات گذشته موجب گلایه همکاران می‌شد، بازپرداخت اسناد خدمات درمانی در مراکز غیرطرف قرارداد بود که خوشبختانه هم در بخش پذیرش اسناد، هم در بخش رسیدگی به آنها و هم در بخش بازپرداخت هزینه‌ها شاهد تحولات امیدبخشی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: در بخش تحویل اسناد متفرقه هفت مرکز در معاونت درمان شرکت، سازمان بازنشستگی و کلینیک‌های مناطق یک، ۵، ۸، ۱۰ و ۱۲ در ساعات اداری فعال هستند.

به گفته نورمحمدی، در راستای تکریم کارکنان و بازنشستگان گرامی، بخش اسناد متفرقه معاونت درمان تا ساعت ۱۷:۳۰ آماده دریافت اسناد درمانی همکاران محترم است.

وی افزود: به پیشنهاد کانون بازنشستگان شهرداری نیز لاین مجزایی برای اخذ و رسیدگی به اسناد متفرقه بازنشستگان ایجاد شده تا زمان دریافت هزینه‌های درمانی این عزیزان به حداقل زمان ممکن تقلیل پیدا کند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما این است که اگر برخی از همکاران محترم از خدمات درمانی مراکز غیرطرف قرارداد استفاده می‌کنند، در کمترین زمان ممکن به اسناد آنها رسیدگی شده و در صورت کامل بودن پرونده، هزینه‌های خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

انتهای پیام 

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 29078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید مهدی جعفری ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      1 0
      با سلام ، لطفاً چنانچه مقدور است در پیامک پرداخت هزینه های درمان عنوان هزینه ی درمان منعکس شود،سپاس از لطفتون.