روحیه بالای پرستاران و همت آن‌ها در یاری رساندن به دردمندان شایسته تقدیر است

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار، شهردار منطقه ۱۹ با همراهی رئیس دفتر، معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اجتماعی و فرهنگی، فرمانده بسیج منطقه و مدیران شهری در درمانگاه شهدای نعمت آباد و شهرداری منطقه حضور یافت و با اهدای لوح و هدیه این روز را به پرستاران تبریک گفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه، با اشاره به اینکه مسئولیت خطیری برعهده پرستاران است افزود: تداوم خدمت رسانی در این شغل شریف نیازمند عشق، علاقه، توانایی و روحیه بالا در یاری رساندن به دردمندان است.
او ادامه داد: زحمات و مشقت های جامعه پرستاری در راستای درمان بیماران از هیچ کس پوشیده نیست و کاری که این قشر زحمتکش بویژه در محلات کم برخوردار برای ارتقای سلامتی و بهداشت شهروندان انجام می دهند با هیچ معیار مادی قابل سنجش و تقدیر نیست.
فرهادی ضمن عرض خدا قوت و آرزوی صحت و سلامتی روز افزون برای این اقشار دلسوز، خواستار برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم در راستای بهره مندی پرستاران از خدمات رفاهی و تفریحی مجموعه بوستان بانوان منطقه شد.
براساس این گزارش به مناسبت روز پرستار طی مراسمی از کادر پرستاری تعدادی از مراکز بهداشتی و درمانی، مادران دارای ۴ فرزند دارای معلولیت، همسران جانبازان و همراهان سالمندانی که نیاز به پرستاری دارند تقدیر خواهد شد.
ضمن اینکه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) طی برگزاری جشن و مولودی خوانی در امام زادگان سه برادران و علی اکبر (ع) از پرستاران تقدیر می شود.
انتهای پیام 

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 29104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =